قیمت انواع محصولات تاسیساتی

عرضه کننده بدون واسطه محصولات صنعتی و تاسیساتی

قیمت انواع محصولات تاسیساتی

عرضه کننده بدون واسطه محصولات صنعتی و تاسیساتی

زندگی در دنیای مدرن امروزی و دسترسی راحت به شبکه ی جهانی اینترنت و وب گردی لذت خرید را دوچندان کرده است. شاید در چند سال گذشته، به دور از ذهن بود که تنها با چند کلیک ساده میتوان از هر نقطه ی دنیا محصول مورد نیاز خود را خریداری نمود. امروزه به لطف فروشگاه های اینترنتی و استارتاپ ها به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری میتوان خریدی آسان را تجربه نمود.
مجموعه تهران تاپ سابقه ای درخشان در زمینه فروش تجهیزات ساختمان دارد. فعالیت ما از سال ۱۳۶۴ به صورت غیر متمرکز در مجموعه های سیمرغ و پویا آغاز گردید. در نهایت در سال ۱۳۷۳ با توجه به نیاز بازار و توانایی های کادر مجرب، به طور رسمی فروشگاه تاسیساتی با نام تجاری تهران تاپ برای ارائه خدمات به هموطنان تاسیس شد.
مجموعه ی تهران تاپ طی سالهای فعالیت و حضور در عرصه تامین و فروش کالاهای اساسی در همان سالهای ابتدایی توانست رضایت مصرف کننده را بهترین شکل جلب کند. در حال حاضر تهران تاپ به عنوان یکی از فروشندگان مطرح در زمینه ی سیستم های سرمایشی، گرمایشی، آبرسانی، استخر و جکوزی شناخته می شود.
با توجه به استقبال مشتریان از انتخاب اینترنتی و خرید آنلاین، مجموعه تهران تاپ در سال ۱۳۹۷ وبسایت فروشگاهی خود را با نام تاسیسات بانک تاسیس نمود. دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک، تنوع محصولات، ارائه برندهای معتبر، کالاهای اصلی همراه با گارانتی حس اطمینان را در مصرف کننده ایجاد کرده، و میتوان به صورت آنلاین و پرداخت غیر حضوری کالای مورد نیاز خود را خریداری کنید.
تاسیسات بانک به عنوان نماینده ی رسمی و معتبر برندهای متعددی فعالیت دارد، که میتواند تمامی سیستم های حرارتی، برودتی، آبرسانی و تجهیزات استخر را با نازلترین قیمت و همراه با گارانتی اصلی با امکان ارسال سریع عرضه نماید. تیم حرفه ای تاسیسات بانک جهت ارائه هرچه بیشتر خدمات امکان خرید حضوری را در کنار خرید آنلاین فراهم نموده است. همین ویژگی انتخاب را برای مصرف کننده بسیار راحت تر کرده که میتواند به طور آگاهانه خریدی هوشمندانه را تجربه کند.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

کولر گازی بکو در نسل های جدید کولرهای خود با استفاده از کمپرسور روتاری مصرف کولرهای خود را تا جای ممکن به حداقل رسانده است. این قابلیت باعث کاهش هرچه بیشتر مصرف برق شده است و در راستای آن هزینه های قبوض برق مصرف کنندگان را به حداقل می رساند.
کولر گازی بکو به دلیل طراحی استاندارد در فن بلور و بالانس بودن آن و همچنین کیفیت مطلوب جنس دمپرهای هوا میزان صدای کولر را به حداقل رسانده است. که این آسایش و آرامش مصرف کنندگان را به خصوص در زمان خواب به ارمغان می آورد.
کولر گازی بکو در دو مدل ساخته شده است. یکی عملکرد سرمایش برای مناطقی با آب و هوای گرم است که فقط نیاز به سیستم خنک کننده دارند. دیگری کولری با قابلیت سرمایش و گرمایش بصورت هم زمان می باشد که این سیستم برای مناطقی با تابستان های گرم و زمستان های سرد کارایی دارد.

  • ۰۰/۰۷/۰۴
  • خرید تاسیسات ساختمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی